ტრანსპორტის მონიტორინგის სისტემა

ტრანსპორტის მონიტორინგის სისტემა ატლას იაზილიმის (Atlas Yazılım) მიერ შემუშავებული ტსმ ტრანსპორტის სატელიტური მონიტორინგი სისტემის უმნიშვნელოვანესი ფუნქცია ისაა, რომ ეს არის სპეციალური პროგრამა, რომელიც შემუშავებულია 100% თურქი პროგრამისტების მიერ და ჩვენ ვფლობთ კოდის მთელ წყაროს. სისტემა იძლევა დაუყოვნებლივი განახლებების საშუალებას, გაუმჯობესებას ჩვენი კლიენტების მოთხოვნილებების შესაბამისად და სრულად აკმაყოფილებს მოლოდინებს კომპანიის გადაწყვეტილებებზე დაყრდნობით. ნებისმიერი დესკტოპის პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაციის გარეშე, ის გთავაზობთ მობილურით სარგებლობას ნებისმიერ ადგილას, რომელსაც აქვს ინტერნეტი.

ატლას ტსმ ტრანსპორტის სატელიტური მონიტორინგის სისტემა (Atlas VTS Vehicle Tracking System) გთავაზობს მაღალი ხარისხის და სწრაფ გადაწყვეტილებებს კლიენტებისთვის სრულად კომანდირებად როგორც პროგრამულ ასევე საკონტროლებელ პროგრამულ უზრუნველყოფას. ამ უპირატესობის წყალობით, ისეთ მოკლე დროში, როგორიცაა 4 თვე, ის არჩეული იქნა არას კარგოს (ARAS Kargo) მიერ.

ტსმ პროგრამულ უზრუნველყოფაში, რისთვისაც ატლას იაზილიმმა (Atlas Yazılım) გამოიყენა მათი პროგრამირების გამოცდილება მწვრთნელის ინდუსტრიაში, დამონტაჟდა სტრუქტურა რომელიც მონიტორინგს უწევს სპეციფიკურ პრივატულ დაწესებულებაში შესვლა-გამოსვლას.

ტსმ, რომელიც ინტეგრირებულია ნეტბასთან (NETBUS), თურქეთის ყველაზე სრულყოფილი, ბილეთების გაყიდვისა და რეზერვაციის პროგრამა, ისევ განვითარებული ატლას იაზილიმის (Atlas Yazılım) მიერ, საშუალებას აძლევს მგზავრებს აწარმოონ ტრანსპორტის მონიტორინგი ამჟამინდელი მდგომარების მიხედვით, მოცემულ საიტზე : www.otobusteyim.com

მოკლედ, ტსმ პროგრამული წარმოადგენს 100% თურქულ, სრულ სისტემას, რომელიც მუდმივად ვითარდება და ახლდება, ის შექმნილია იმ კომპანიებთან სამუშაოდ, რომელთაც დაამტკიცეს თავიანთი თავი ყველა ინდუსტრიაში, კომპანიებთან მუშაობისთვის, რომლებიც უზრუნველყოფენ გადაწყვეტილებებს და ზრდიან თავიანთ სტაბილურობას.

სად და როგორ ვაწარმოოთ სისტემის მონიტორინგი? თქვენ შეგიძლიათ აკონტროლოთ თქვენი სატრანსპორტო საშუალებები რუკებზე. ჩვენი კომპანიის სპეციალური ვებ გვერდების მონახულების გზით, ნებისმიერი ადგილიდან, რომელსაც აქვს წვდომა ინტერნეტთან. თქვენ შეგიძლიათ მიიღოთ ინფორმაცია თქვენი სატრანსპორტო საშუალების მდებარეობისა და სიჩქარის შესახებ, თქვენი მობილურიდან ან კომპიუტერიდან სმს-ის გაგზავნით. სურვილის შემთხვევაში, თქვენ ასევე შეგიძლიათ მიიღოთ შეტყობინებები განგაშის შესახებ თქვენს მობილურ ტელეფონზე.

რა შეგვიძლიათ გავაკეთოთ ტსმ აპარატურით? თქვენ შეგიძლიათ თვალი ადევნოთ თქვენი სატრანსპორტო საშუალების სიჩქარეს ისევე, როგორც მის ადგილმდებარეობას. როდესაც თქვენი სატრანსორტო საშუალებები გადააჭარბენენ სიჩქარის განსაზღვრულ ლიმიტს, სისტემა გამოგიგზავნით შეტყობინებას. ის გაფრთხილებთ თქვენ დაგეგმილი თუ დაუგეგმავი შესვენების და სატრანსპორტო საშუალების გაჩერების შესახებ. ის გატყობინებთ, როცა თქვენი სატრანსპორტო საშუალება მოძრაობს ან გადაადგილდება წინასწარ განსაზღვრული დროის მონაკვეთში.

შემიძლია ვნახო ძველი ინფორმაცია? პროგრამა არ ივიწყებს ისტორიულ მონაცემებს; თქვენ შეგიძლიათ აკონტროლოთ თქვენი მარშრუტი, რუკაზე იხილოთ სად და როდის გადააჭარბებს სიჩქარის ლიმიტს თქვენი სატრანსპორტო საშუალება, წინასწარ განსაზღვრული თარიღების განმავლობაში.

შემიძლია დავაწესო არეალის შეზღუდვა? თქვენ შეგიძლიათ განაახლოთ არეალები, რომლებსაც თქვენ ახასიათებთ სისტემაში და აღნიშნოთ სატრანსპორტო საშუალებები, რომლებიც დანიშნულია ამ ტერიტორიებზე ფართის აღწერის ეკრანებზე და გაუგზავნოთ მომხმარებელს არეალის დაზიანებები, რომელიც დარეგისტრირებულია სისტემაში ი-მეილით ან სმს-ით.

შემიძლია ვნახო სატრანსპორტო საშუალების მიერ განვლილი მანძილი მილებში? თქვენ შეგიძლიათ ნახოთ თქვენი სატრანსპორტო საშუალების მიერ გავლილი მანძილი მილებში, მანძილის საზომი ინდიკატორისგან დამოუკიდებლად ჯპს სატელიტების მეშვეობით, იმ ორ ადგილმდებარეობასა და თარიღებს შორის, რომელსაც აირჩევთ.

შემიძლია დავეკონტაქტო სატრანსპორტო საშუალებას? სპეციალური შეტყობინებათა განყოფილების ახალი ეკრანით, თქვენ შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ თქვენს სატრანსპორტო საშუალებებს ჯპს-ით, ძალიან მცირე დანახარჯით. სურვილისამებრ, თქვენ შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ თქვენ სატრანსპორტო საშუალებებს სპეციალური სპიკერით და მიკროფონის მოწყობილობით, და იქონიოთ ხმოვანი ზარები. თუ გსურთ, ავტომობილის აპარატურა შეიძლება მოეწყოს ისე, რომ დაგიკავშირდეთ მხოლოდ ერთი ღილაკით.

შესაძლებელია დამატებითი მახასიათებლების მიმაგრება? აპარატურა არ არის მხოლოდ სატრანსპორტო საშუალების მონიტორინგის სიტემა. სხვადასხვა ინტერფეისიღ, რომელიც წარმოდგენილია სურვილისამებრ, ბევრი გაზომვადი მონაცემი, ისეთი, როგორიცაა ტემპერატურა და საწვავის დონე შეიძლება გადაიცეს სატრანსპორტო საშუალებებიდან. შესაძლება დაემატოს ისეთი ერთეულები, როგორიცაა კარის სენსორი და საგანგებო ღილაკი, შესაძლებელია სატრანსპორტო საშუალებების გაკონტროლება დისტანციურად.

როგორ მუშაობს სისტემა? მობილური მონაცემების მოწყობილობები გადასცემენ სატრანსპორტო საშუალებებს ისეთ მონაცემებს, როგორიცაა ჯპს-იდან აღებული ადგილმდბარეობა, სენსორებთან დაკავშირებული ტემპერატურისა და საწვავის დონე, თუ ხელმისაწვდომია, ჯმს/ჯპრს ქსელებს კონტროლის ცენტრში. მიღებული ინფორმაცია ჩაწერილია სერვერის მონაცემთა ბაზაში სპეციალური პროგრამული უზრუნველყოფის მეშვეობით. მომხმარებლებს შეუძლათ აწაარმოონ თავიანთი სატრანსპორტო საშუალებების მონიტორინგი, გაგზავნონ შეტყობინებები, შეცვალოს პროგრამა და განგაშის სტატუსი თავიანთი სატრანსპორტო საშუალებებისთვის ვებ გვერდებთან დაკავშირებით ინტერნეტის საშუალებით.

რა არის სისტემის უპირატესობები?
რამდენადაც სისტემა მუშაობს ჯპრს-ზე, ყოველთვიური საკომუნიკაციო ხარჯები არის ძალიან დაბალი. სტანდარტული რუკები ხელმისაწვდომია უფასოდ. ევროპული მაგისტრალები, თურქეთისა და კვიპროსის დიდი ქალაქების მაგისტრალები და დეტალები (ძირითადი გზები - ქუჩები-მნიშვნელოვანი შენობები) სტანდარტული სისტემაა. შესაძლებელია რუკების დამატება სურვილისამებრ. მას შემდეგ, რაც კომუნიკაცია სატრანსპორტო საშუალებებსა და ბრძანების კონტროლის ცენტრის სისტემას შორის ხდება ჯპრს-ის მეშვეობით, დიდი პროცენტული ოდენობა იქნა დაზოგილი საოპერაციო ხარჯებიდან, ვიდრე ეს აქამდე ხდებოდა ძველი სისტემებთან დაკავშირებით, რომლებიც მუშაობდნენ სმს-ით, შესაბამისად, ყოველთვიურად ჯმს ხარჯები თითოეულ სატრანსპორტო საშუალებაზე შემცირდა დაახლოებით 1200 ჯერ.

აღნიშნული სისტემის მომხმარებლებთან ჩატარებული ინტერვიუების შედეგად დაფიქსირდა, რომ ყოველთვიური საწვავის ხარჯები შემცირდა 17-33% -ით, მაშინ, როცა მუშაობის და დროის დაკარგვის პროცენტული თანაფარდობა შეიცვალა კომპანიის სტრუქტურის მიხედვით. საწვავის ხარჯების პროპორციულად ინვესტიციისა და დაბრუნების რაოდენობა შეიძლება გამოითვალოს ცალკე.